میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
Offline مدیر انجمن  
#1 ارسال شده : 1398/04/25 10:32:59 ق.ظ
مدیر انجمن

رتبه: Administration

گروه ها: Administrators
تاریخ عضویت: 1397/12/11
ارسالها: 3

تجلیل از آثار هنری برتر دومین مسابقه نقاشی آب = زندگی و رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "
شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با همکاري اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در راستاي گسترش فرهنگ صحيح مصرف آب و جلب توجه افکار جامعه به موضوع آب مسابقه نقاشي آب = زندگي ويژه کودک و نوجوان و همچنین رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "را برگزار نمود .
مراسم اختتامیه دومین مسابقه نقاشی آب = زندگی که با حضور تعدادی از مسئولین و مدیران آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب استان معاون فرهنگی شهرداری تبریز با مشارکت و هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز و با حضور دانش آموزان منتخب و خانواده هایشان برگزار شد.
مهندس باقرزاده مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی با بیان توضیحات لازم در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گفت : دومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی بمنظور خلق آثار هنری توسط دانش آموزان در خصوص کمبود آب و فرهنگ صحیح مصرف آب و نقش و اهمیت آب در زندگی ، محدودیت های منابع آبی کشور انجام گرفته است .
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد : کشور ما با محدودیت های منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب از اولویت های شرکت بوده و تلاش می نماییم تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نمائیم .
مهندس باقرزاده افزود : با توجه به اینکه کشور ایران در ردیف مناطق خشک و نیمه خشک قرار گرفته و بارش باران در ایران یک سوم میانگین جهانی است اما میزان مصرف در ایران بیش از متوسط جهانی است و این در حالی است که ایران با محدودیت جدی منابع آبی روبرو می باشد .
وی افزود : کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
وی در ادامه به نحوه اجرای مسابقه نقاشی اشاره کرد و افزود : این مسابقه در 3 گروه سنی زیر 9 سال ویژه کودکان ، زیر 16 سال ویژه نوجوانان و گروه حرفه ای در بین دانش آموزان منتخب و به صورت حضوری برگزار گردید و آثار نقاشی پس از جمع آوری بر اساس رای هیئت داوران تعداد 3 اثر برتر در گروه سنی کودکان و 3 اثر برتر در گروه سنی نوجوانان و همچنین 3 اثر برتر در گروه حرفه ای انتخاب و از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد .

آب = زندگی

در حاشیه این مراسم از نشان مخصوص " دانش آموز حامی آب " رونمایی و برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی کارت شناسایی حامی آب صادر و شبکه دانش آموزان حامی آب رسما در استان آذربایجان شرقی تشکیل شد .
مهندس باقرزاده در خصوص این طرح نیز افزود : طرح " دانش آموز حامی آب " برنامه ای مشترک بین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش استان و سمن خانه محیط زیست بوده و دبیرخانه اجرایی آن در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و خانه محیط زیست مستقر می باشد .
مدیر دفتر روابط عمومی ادامه داد : هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت ، همراهی و همدلی دانش آموزان مدارس در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب و حفاظت و صیانت از منابع آب بوده و بدون شک شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برای موضوع فرهنگ سازی نیازمند مشارکت همگانی است .
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیرو تشکر مجدد از شرکت کنندگان مسابقه ، آموزش و پرورش استان بویژه معاونت آموزش ابتدایی و فعالین خانه محیط زیست خاطر نشان کرد : امیدواریم با اقداماتی که در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب صورت می گیرد بتوانیم به حفظ منابع آبی کمک کنیم .
در پایان مراسم از هیئت داوران مسابقه نیز با اهداء لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.
کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
Guest
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

Privacy Policy | ایجاد شده توسط YAF.NET 2.2.4.15 | YAF.NET © 2003-2024, Yet Another Forum.NET
این صفحه در مدت زمان 1.261 ثانیه ایجاد شد.